هتل های ترکیه
نوشته شده توسط : azar yousefi
 

هتل کلوب افیسوز پرینسس کوش آداسی ترکیه

هتل پنج ستاره کلوب افیسوز  یک تفریحگاه باشکوه بوده و در عالی ترین منطقه واقع شده است. این هتل دارای بهترین امکانات است .میهمانان تور ترکیه نوروز 94 میتوانند در فضای سبز و ارام و باغهای هتل پیاده روی کنند.زادگاه مریم مقدس مدت زمان  پانزده دقیقه پیاده تا هتل فاصله دارد.همچنین دارای خدمات نگهداری از کودکان  باشگاه،زمین تنیس و حمام ترکی نیز هست. 

هتل سوئیت وآبگرم کویین الیزابت کمر ترکیه

این هتل پنج ستاره ، که به سبک  معماری امریکایی مانند یک کشتی  طراحی شده با سواحل طولانی شنی و استخر دیدنی مکانی جذاب برای شما خواهد بود. امکانات اتاقهای هتل شامل تختخواب فرانسوی، تلویزیون LCD و دستشویی وان دار و نشیمن است.هتل دارای سرگرمیهای متنوع از قبیل بازیهای تنیس، والیبال ،کلوپ کودکان ،ورزشهای تابستانی و آبی، اسکواش و بازی بولینگ برای گردشگران تور ترکیه 94 است.همچنین دارای خدمات ماساژ و مرکز  سلامت و بهداشت است.

این هتل چهار ستاره يك هتل  كوچك است که در منطقه ی شهر کمر قرار گرفته است .این هتل مکانی تفریحی و ارام برای همه مسافران تور ترکیه نوروز 94 است. هستند مي باشد.هتل داراي سوپر ماركت ،رستوران، اينترنت بي سيم رايگان، پذيرش 24 ساعته نیز است.دارای  زمين بازي براي كودكان است.

هتل کراوانسارای لارا آنتالیای ترکیه

هتل با شکوه  کروانسارای لارا، به شکل u طراحی شده است و تمام اتاق های آن رو به چشم انداز دریا می باشند .خط ساحلی این هتل حدود صد و ده هزار متر است .دورتا دور مکان تفریحی این هتل توسط دریا ی مدیترانه پوشیده شده است.این هتل چندین زمین بازی ، استخر آب گرم مجهز ، سرسره های آبی،شهر بازی و فعالیت های متنوع برای میهمانان تور ترکیه 94 دارد.رستوران این هتل غذاهای متنوع لاتین ،مدیترانه ای و آسیایی را سرو میکند.این هتل دوازده کیلومتر از مرکز شهر و ده کیلومتر تا فرودگاه فاصله دارد

 

مطالب مرتبط :





:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ترکیه,بهترین هتل های ترکیه,ارزان ترین هتل های ترکیه,هتل های خوب ترکیه ,هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: